Bssraa2 Evet 3.ayda gaz biter rahatlarsın dediler 3.aya girdik neden bitmedi ne zaman bitecek bıktım artık bıktım
Sonsuz32 Bssraa2 banada öyle demişlerdi 3 yada 4 ayında gaz problemi geçer diye ama nafile 1.5 yaşında kızım halen gaz problemi cekiyoruz
[silindi] Bssraa2 ay inanmayın onlara ya 🫠 ben de aynı yanılmaya düştüm çünkü burda herkes 3. Ayı bekle, 3. Aya girdiği gün bi anda bitti vs o kadar çok dediler ki kızımın gaz sancısı 4 buçuk ay falan sürdü öyle bir anda da bitmedi azala azala bitti.
papatym-2 Bssraa2 sabredin gececk o zor günler benmde kızım öyleydi artık ne yapacağımzi şaşırdık 4 aylık oldu yavaş yavaş geçti o ağlamaklı günler çok çok zordu
Kuzeyinannesi7 Bssraa2 bize doktorumuz 1 yaşına kadar sürebilir de demişti bizim ki de gazlı çok şükür azaldı
Ertugrulsena Al bendende o kadar 3 ay 25 günlük sürekli ağlıyor kafayı yememek elde değil çok zor biogaia nurse harveys damlaları kullandık hiç etki etmedi Metsile başladık. Bakıyorum millet bırakmış damlayı ben yeni bir kutu daha aldım 😪
Bssraa2 Ertugrulsena enterogermina probiyotik deneyin isterseniz o biraz iyi geliyor gibi çok zor gerçekten benmde denemediğim ilaç kalmadı
Gmznr2909 Bssraa2 5 buçuk altı aylikti geçti oğlumda kademe kademe azalarak bazi bebekte 3 ayda bıçak gibi kesiliyor kimisinde 8 9 ay sürüyor
Sonsuz32 Bssraa2 evt hala sıkışınca sabaha kadar uyuyamiyo sürekli agliyo ben perişan kızım permeperisan
Deniz06 Bssraa2 yok kendi çıkarıyor. Damla kullanmıyoruz. Eskisi gibi ağlamıyor.önceden o dönemlerde çok ağlardı susturamazdık. Ama gazdan bazen uyuyamıyor. Ikınıyor kendini sıkıyor
nazli-06 Bssraa2 o hareket yeterlı olmuyor ama malesef. Sab smpleks kullandık bız zorlandıgında ılactan verıyorum
arassmomss Bssraa2 Bizim 8 buçuk aylık hala çekiyoruz taze fasulye bile yiyemiyorum kabak pırasa kuru fasulye falan hiç zaten yeltenmedim bile tabi eskisi gibi feryat figan değil ama uyandırıyor maalesef ben yürümesini bekliyorum bi umut düzelir belki 🤷♀️
Bssraa2 nazli-06 ancak yürümesi lazım galiba gaz sorunun bitmesi için allahım sabır ver yaa😀 sab olan ilacı kullandım ama etkisini göremedim
arassmomss Bssraa2 Çıkarıyor ama çoğunlukla emerken çıkarıyor o kadar dönmesine rağmen ben de anlamadım