Merhaba kızlar oğlum 2 buçuk yaşında yalnız büyüyen bir çocuk babasi görev nedeniyle yanımızda değil. Oğlumun kelime haznesi geniş gibi Anne baba dede nene gel git dur yes no mama meme cici çiş kaka soğuk amin Allah su araba el ayak agac alo bunlara benzer daha bir çok kelimeyi söyleyebiliyor 10 dan fazla hayvanın da seslerini taklit eder her dediğimi anlar yapar dans eder ama konusma ikili cümle yok pisi pisi , ara ara ara ,gel gel bunlar ikili kelime grubuna girer mı bunlari gün icinde söyler arada da anne su der bazen de kelimelerin başını söyler çorap yerine ço otobüs yerine oto gib beni seviyor musun de dediğim de çoooooook der benimle kelimeleri kullanarak nasil konusturabilirim yardımcı olursanız tecrübeli anneler sevinirim konuşurken japonca gibi konuşuyor bildiği kelimeleri değil de anlamadığım bir dil konuşuyor neden olabilir