Sanırım artık delireceğim buraya da yazmak istedim belki başına gelen vardır ya da almayı düşünen vardır e bebeğin markası olduğunu söyleyen mamajoo markalı biberonu sakın almayın aldırmayın aşırı derecede akıtıyor çocuğumu gece uykusuna yatırdığımda bile üstü mama oluyor örneğin 120 cc mama yaptığımda 60 cc mama çocuğumun üstüne akıyor firmayı aradığım zaman fişi olmadığı için bir şey yapamıyoruz deniliyor böyle iğrenç bir ürün olduğunu bilseydim zaten fişini saklardım