Minikfarem Merhaba benim bebeğim de de reflü var ama doktor ilk ay 1 kg aldığı için İlaç almasına gerek görmedi fakat o kontrolden sonra 25 gündür kusmaları arttı .Haftaya ikinci ay kontrolüne gideceğim ama çok fazla kilo aldığını düşünmüyorum doktor vermese de ben ilaç kullanmak istiyorum çünkü bu kusmalardan artık bıktım her emzirme sonrası 15 dakika gaz çıkartıyorum ona rağmen bir daha ki emzirmeye kadar 3 4 defa çok fazla kusuyor. Sizin doktorunuz ilacı verdiginde kilo alımında problem var mıydı? Ve etkisini gördünüz mü ilacın