Bugün hava güzel diye hem markete çıkayım hemde kızımı parka götüreyim diye çıktım yola puseti benim yan koltuğa ters şekilde koyuyorum zira arkada asla durmuyor.. eline oyuncak vs veriyorum mesefe 10 15 dklik giderken iyi sorun yok ama dönüşte cildiriyor çünkü parktan ayrılmak istemiyor arabaya binince gideceğimizi anlıyor hiç bişey fayda etmiyor valla ecel terleri döküyorum araç mi kullancam kızımımi avutcam panik oluyoru.m Müzik vs açıyorum nafile telefon açıp önüne koysam eminim sorun çözülür ama yapmak istemiyorum alışacak hep isteyecek.. sizler nasıl yapıyorsunuz var mı şöyle güzel bir fikriniz bende uygulasam :/