Ebrarkkk Merhaba çok geçmiş olsun . Bende sizin gibi yaşadım yüksek ateş sıtma. Yerimden kalkamadım lahana sardık,Sıcak su torbası koydum, sürekli duşta ovaladım. Üçüncü günün sonunda toparlamaya başladım. Antibiyotik tedavisini bırakmamak gerek bide sürekli emzirmek yoksa daha kötüleşiyor. Rabbim şifalar versin🙏🏻