Kuzumveben Bebeğim 11 ay 18 günlük kusan bi bebek değil normalde,sağ ve sol olmak üzere arka azı dişleri çıkarıyoruz 1 ay oldu hala çıkmadı bugün akşam yemeğinden 1 saat sonra kustu bebeğim baktık ateşide var çok şükür ateşi geçti uyudu ama benim aklıma takıldı bugün duş aldı istanbuldayız evimiz 22,5 yada 23 derecede henüz yakmadık doğalgazı acaba üşüttü mü yoksa diş döneminde kusma olabiliyor mu merak ettim