Canım Allah yardımcın olsun çok korkuyor insan biliyorum az önce ben de temizledim ve koyu bir sümük aldım affedersiniz ama anne olunca insan iğrenmiyor daha da şükür ediyor Ben de seerum fizyolojiklen yıkadım bir şey gelmedi sonra yüzüstü yatırıp biraz sırtına pat patladm balgamlı öksürüğü de var bizimkinin bayağı tıkalı baktım burnuma bir şeyler geldi bir daha serum sıktım ardından aspiratör ile çektim ve temizledim şimdi biraz daha iyi ama öksürük devam