Tugbug Merhaba aylık bebeğimde enfeksiyon çıktı pazartesi doktora gideceğiz e nabizdan baktık sonucuna ne yapılıyor bileniniz var mı hastanede yatiliyor mu
GmzEfln- Biz Tugbug Biz 40 günlükken idrar yolu enfeksiyonundan yatmıştık antibiyotik tedavisi görmüştük 5 gün
Tugbug Anladım acaba yatirilmadan iğne ya da başka bir yöntemi yok mu çünkü rotadan dolayı da hastanede yattık iyice bıktım tabi iyi olması en önemlisi
GmzEfln- Tugbug Umarım vardır canım biz çok küçük olduğumuz için mecbur yatış yaptık biraz daha büyükse ve enfeksiyon değeri düşükse belki yatırmadan da bi tedavi yapılır
Acemibirannecikk Tugbug antibiyotik şurup tedavisi isteyebilirsiniz evden agiz yoluyla tedavisi yapılabilir . Damar yolu vs açılmasıyla uğraşılmamis da olur
Yigitefeninannesi_ Bizde 28 gunlukken yattık 1 hafta enfeksiyon dan küçük olduğu için mecbur yatış yapıldı