Gamzeeeeee16 Benim oğlum 3 aylık ve geçen hafta sünnet ettirdik. Gerçekten çabucak iyileşti. sadece ilk gün biraz ağladı, huzursuzdu o kadar. Önce kremle uyuşturdu, sonra bikaç yerden iğne yaptı pipi çevresini uyuşturmak için. İğne yapılırken 10-15 saniye ağladı ve 15 dk içinde her şey olup bitti. İyi ki yaptırdık iyi ki. Biz özel sünnet kliniğinde yaptırdık ve gerçekten memnun kaldık. 1 ay olunca son bir kontrole gideceğiz. Şimdi halen iyileşme sürecimiz devam ediyor, çok şükür yolunda gidiyor.