Merhabalar bebeğim 3 aylık ileri derecede bronşit olduğunu öğrendim dün.acil hastaneye yatırıldık fakat hastanede cok bir ilgi olmadığı için özel bir hastaneye gitmek için cıktm baska doktora götürdüm oda aynısını dedi ilerlemiş bronşit dedi. Nefes alamıyor burnu tıkalı ve öksüyor sukur ki ateşimiz yok. Eve hava verdi iğne verdi 3 gün kullan gel gecmezse yatıs denıldı suan cok korkuyorum sız neler yaptınız gecti mi öneriniz var mı acaba 🥹