Ne bulsa ağzına sokuyor bastırıyor özellikle kucağıma aldığım da tişörtüme yapışıp ağzına götürüyor eli zaten sürekli ağızda iştahı desen yok yarım saatte 60 ml anca içiyor biberon ile yedirirken de biberonu damakları ile sıkıyor biberonu itip elini sokuyor gülerken birden huzursuz oluyor ağlıyor bunlar diş belirtisi mi acaba