Kızlar bebeğim 8,5 aylık yaklaşık 15 gündür balgami hırıltısı var ciğere inmemiş arada öksürüyor .Doktora gittik ventolin şurup ve cortair hava verdi kullandık ama hala balgami var genzinde.Ve antibiyotik de yazdı ne zaman çok öksürür ateşi çıkar ciğere inerse bunu ver dedi ama şu an öyle şikayeti yok bostan yere vermek istemiyorum .Evde ne yapabilirim doğal yoldan balgamini geniz akıntısını atması için