Hangisi daha iyi? Hangisini almak mantıklı olur? Göğüslerim yara ve çok acı çekiyorum. İltihap var ve atletime akıyo yapışıyo sürekli atlet değiştiriyorum. Bu şekilde geçmiyor doğal olarak. Artık sabrımın sınırındayım yani. Annelikte en sevdiğim şeylerin başında gelen emzirmeyi ağlayarak yapmak istemiyorum 😭