S2022 Kızlar selam,oğlum 4 aylık doktor demire başlattı fakat başka marka verdi yorumları iyi olmadığı için kullanmak istemiyorum ,bu ikisinden birini alacağım fakat kullananlar hangisinden memnunsunuz yardımcı olursanız sevinirim
Nznnn S2022 bende karasızım doktor ocean yetersiz geliyor belli bir zaman sonra ekstra demir takviyesi gerekiyor dedi.
asrinhatasi S2022 teyzem eczacı bestiron ve sideferi önerdi bana da. Ocean demir ihtiyacını az karşılıyormuş.
Annelikseruveni S2022 ocean asla yeterli gelmiyor. O kadar kullanmama rağmen hep düşük çıktı şimdi newvit kullanıyorum
Ebruadenhan Merhaba ben bestiron damla kullanıyorum çok şükür bir yan etki olmadı kabızlık VS. Sağlık ocağının verdiği kabızlık yaptı ve aşırı huzursuzluk yapti bestiron damladan çok memnun kaldım