Norlevo kulandım 6 gün sonra kanamam oldu kanamam 4.5 gün sürdü ve daha hala adet olmadım dün bugün test yaptım negatif çıktı 4 gündür gecikme oluyor tarlusal kullanmayı düşünüyorum sizce hemen getirirmi sancılarım var ama bel karın altı arada oluyor ama hala olmadım