Kızlar oğlum 6 ay 10 günlük 10 gündür çok iştahsız ek gıda için bşşeyker tattırıyordum ağzını bile açmıyor çoğunlukla emmekte istemiyor. Doktor kontrolünde çok az kilo alımı olmuş dedi muhallebi felan yedirmemiş söyledi ama çocuk hiç bşşey yemek istemiyor 3-4 gün önce alt ön dişinin biri göründü ucu çıktı. Ama iştahsızlık hala devam ediyor hiç bişeyin tadına baktıramıyorum. Ne yapabilirim bana fikir verseniz bide acaba alttaki dişin yanındaki dişte mi diğerinin peşinden çıkacak o yüzden mi hala iştahı yok. İştahı düzelmez ek gıda yemez diye çok korkuyorum😥😥😥