Selam. 1 aylık bebeğim yeni yeni öksürmeye başladı. Ara ara olsada arka arkaya tiz bir ses gibi öksürüyor. Doktorumuza gittik prospan şurup verdi. Hırıltılı nefes aldığı içinde sterimar sprey verdi. Aranızda bunları yaşayan varsa lütfen yazar mısınız ?