Eymenss Benim oğlumda 10 aylık geçenlerde yataktan düştü hemen koştum ağladı biraz ,tabi bende ağladım onunla🥺ama sonra zaten uyuduğu için uykuya devam etti.Ben bile şaşırdım bu kadar az ağlamasına açıkçası.Hemen sadaka verdik,az sadaka çok belayı def eder.