Minnikkizz çilek bilinen en yaygın alerjen olduğu için sakıncalı kesinlikle yasak diye bişi yok. Çilek alerjisi genelde solunum yolu tepkili oluyor bu da 1 yaş altı kendini ifade edemeyen bebeklerde farkedilmeyebilir ve sonuçları maalesef ağır olabilir. Benimkiler 21 aylık ben hala denetmedim çünkü kız kardeşimin alerjisi var ve bu yüzden benimkilerde de olma ihtimali yüksek. İşimi garantiye alıp aktif konuşmaya başlayana kadar denemeyi düşünmüyorum