Kızlar doğduğundan beri böyle aslında ama iki gündür böyle resmen savaşarak emziriyorum sürekli ağzından çıkarıyor 3 kere çekşyor sonra ağlamaya başlıyor sütüm de var baya dolu dolu göğsüm tam çekemediği için de sağıyorum bide sarılığı da var dı aç kalmasın diye biberonla verdim acaba biberona mı alıştı ya bide emdikten sonra doymuyor uyuyor kucağımda yatırıyorum 5 dk geçmeden uyanıyor napıcam bilmiyorum iki çocuğum da var onlarda böyle bişey yaşamadım bu oğlum çok inatçı ama böyle giderse emmicek diye korkuyorum biberon vermesem de aç kalıyor bu sefer sarılığı var dediğim gibi hala geçmedi