Merhabalar. Bebeğim nisan da tam 5 aylık olacak. Sizce 5 aylıkken bir şeyler tattırmalı mıyım? Su içirmeli miyim? Birde bebeğim 6 aylık olduktan sonra ek besin ile doyduğunu nasıl anlayacağım ya da ne kadar emzirip ne kadar yedirmem gerekiyor? Yani 6. aya yaklaştıkça stresleniyorum.