MasaLiyam Kızım uyanıkken ateşi 37 en fazla 38 oluyor ama uyuyunca 36.5 36.4 oluyor kızlar neden acaba başına gelen var mı.
Emine003 MasaLiyam genelde uyuyunca yükselir ateş canım ama 37 yüksek değil zaten ama 38 biraz yüksek istersen doktora götür bi muayene ettir yada belki diş çıkarıyodur
MasaLiyam Emine003 işte benim bebeğimin uyurken hiç ateşi yok uyanınca ateşleniyor 37 oluyor bir kez 38 gördüm dişte böyle olur mu bilemedim de 6 aylık olacak 2 gün sonra
MasaLiyam MasaLiyam gösterdim dinledi sırtını boğazına baktı kulağına baktı bir şey yok dedi bezine baktı anladım :(
Emine003 MasaLiyam dolu mu randevular canım olmadı acile götür çok mu çıkıyo ateşi yada aile hekimine götür istersen canım bugün de mi ateşliydi