Alparslandilara Kızlar bebeğim 1 yaşına girdi ve hala ek gıda yemiyor önceden 3 kaşık pilav yiyordu şimdi onu da yemiyor gün boyu sürekli emiyor sürekli oruç tutmak istiyorum çok bitkin halsiz düşüyorum ne yapmalıyım tavsiyeniz nedir
Eyllada Alparslandilara kan değerlerine baktirdiniz mi B12 eksikliği çok iştahsızlık yapıyor dönemsel değilse bir hormon testi yapmanızı oneririm benim kızımda 9 ayina kadar hiç yemiyordu B12 eksikliği varmış damla kullandik çok şükür şuan çok güzel yiyor
ikizannesi000 Alparslandilara 14 aylık bütün tahlilleri yaptık yeniyor yemiyor yemiyor neler denemedim olmadı Rabbim kimseyi yemiyen cocukla sınamasın bıktım usandım
dfnshin Aynı durum bende de var bir yaşına gitmek uzere başından beri çok az yemek yiyor.beklemeseyin bende
Valtameriii Eyllada benim kızımda aylardır b12 eksikliği var damla kullanmamıza rağmen iştahı sıfır artık stresten çöktüm resmen 28inde 12 aylık olcak ama yok sadece emiyo bende çok yoruldum
Eyllada Emirinannesi12 kullanmaya başlayınca bile etkisini görüyorsunuz 2 ay kullandık biz o dönemde de baya iştahı açılmıştı şuanda çok güzel yiyor benim kızım tadına bile bakmıyordu bazen öyle iştahsız bir çocuktu
Eyllada Valtameriii hangi damlayı kullanıyorsunuz bize ocean vermişti doktorumuz 1 damla şeklinde kullandık baya fark etti kansızlık ve B12 baya etkiliyor iştahı benim kizimda 13 aylık şuan 9-11 aylık arasında kullanmistik
Zeytinlimon Alparslandilara kızım 17 aylık benimkide yemiyor tüm olayı bozan sürekli emmesi.meme vermeyip aç bırakacaksınız biraz o zmn yiyor çünkü artık büyüdü ve sadece sütten beslenmek yetmiypr gün içinde doy ayınca gece çok uyanıyor.memeyi azaltıp saatli verin başka türlü geçmiyor kendi tecrübem ve dr tavaıywsi bu şekilde
Eyllada Valtameriii onu bilmiyorum açıkçası oceanun damlasını kullandık biz çok fayda gördük inşallah sizde en kısa zamanda fayda görürsünüz
Cennet70 Alparslandilara merhabalar benim bebeğimde ek gıdayı reddediyor 11 aylık olmak üzere önceden yiyordu on gündür ağzını asla açmıyor acaba sizin bebis düzeldi mi