Kubra226 benim oğlum da hep öyleydi doğduğundan beri en fazla 5 dk emer bırakırdı ve istemedikçe ağzını mühürleyip asla açmazdı. Doktor çişli bez sayısı ve kilo alımı iyi olduğu sürece hiç önemli değil kimi bebek 3 dk da yeterli miktarda emer kimi 30 dk sürer diye açıklamıştı. Büyüdükçe emme süresi arttı (yaklaşık 10-15 dk) özellikle ek gıdadan sonra yemek yemediği zaman hep memeye yüklendi.