D123 Kızlar selam beneğim 17 günlük 1 haftadır pişik kıpkırmızı ve artık soyulmaya döndü soyulması yeni derimi getiriyor iyleştiriyormu bilmiyorum sizce ne olabilir? Bu arada sürmediği denemediği şey kalmadı yağ,vazalin,bepantol,sudocrem ama geçmiyor
azraklkn D123 çok geçmiş olsun tuhafiyelerde kozmetikçilerde satılan toz kil var ondan alın az birşey su koyun çamur haline getirin ve pişik olan yere iyice sürün bezini bağlayın bidahaki bezini değiştirene kadar kalsın bezini degistirirken iyice ılık suyla yeşil sabunla yıkayın sonra tekrar sürün ve bezini bağlayın böyle 2 3 tekrarlamada geçecektir bizimde öyle oldu ne denediysem geçmedi daha beter arttı ama bu birebir geldi 3. denemede geçti mutlaka deneyin faydası olur zararı olmaz
Gamze344 D123 aynı durumu benim bebeğimde yaşadı bi kaç gün önce. Doktor trosyd kremle hametanı karıştırıp sürmemi istedi 1-2 günde pişik tamamen iyileşti.