Flower123 Ben yaptım gayet güzel.soyulmalar oldu bugün 8.gun hâlâ devam ediyor ama hafif nasırlı sert bölgelerin üzerindeki deri duruyor etrafı soyulmus o da soyulur çıkar mı acaba