Zhdsgn biz 42 günlükken başladı kakada kan gelmesi alerji testi yaptık ve bebegimin kırmızı ete alerjisi var ki süt olsun diye yedirip durdular 🤦🏼♀️ Vede bezden de kaynaklı olabilir ben yediğim zaman bezinin markasını değiştirdim ve bidaha kakasından kan gelmedi sadece yemege bağlama bezden ve yahut kıyafetlerin malından da alerjisi olabilirmiş bana bunu doktor söyledi suan ne kırmızı et nede molfix marka bez kullanıyorum. Sana tavsiyem hemen bi alerji testi yaptır ben aynı gün gidip yaptırmıstım