Bebegim 8.5 aylık altını actim parkeye kaçıp çişini yapmış temizlemek için aldim kendini sildim parkeyi sildim ama parkenin uzerinde kalan ıslak medilin uzerine çişini yapmış kiyafet cikarirken gor.edim o islak mendili emiyodu cok kisa bi sure olduguna eminim bisey olur mu acaba elini agzini falan suyla yikadim ama korktum doktora gitmek gerekir mi basina gelen var mi