Ferzanberaa Elimde 18 ekimde açılmış yarıdan fazlası dolu mama var. Bebeğim malesef bu mamayı içmiyor. Eğer aranızda keçiörende oturupta smilac kullanan varsa verebilirim. (Ya da durumu olmayan bir tanıdığınız varsa )