1eylulll_ yanliş yönlendirmek istemem canim bana siyleyen doktor vs degildi ben burda lazer yaoan bi kuafore gidiyorum kasimi aldirirken sordum lazer yaptirmak istiyorum abla diye emziriyormusun dedi evet dedim emzirmen bittikten sonra 6 ay gecmesi lazim dedi hormonlarindan dolayi dedi bende sasirdim hatta ne alaka diye bilemedim o yuzden beni almadilar