olmezbusra11 suleipek_ pzrtsi kontrolmz var ztn bekleyim dedim ama yuzinde de var onlar azaldı diye gitmemiştim ama vücudunda da çıktı
Kaynana-elti-gorumce olmezbusra11 canım hiç hiç bekleme hatta inşallah gitmissindir yani biraz fazla gözüküyor 😔 kasiniyordur belki huzursuz eder bebeği hemen git bence
Kaynana-elti-gorumce olmezbusra11 birde çok kalın giydirme vücudu hava alsın yaşadığınız yer evin ısısı ne durumda bilmiyorum ama evin ısısını 22 23 dereceye ayarlayıp daha az giydirme şansın olursa bebiş için daha iyi olur