joyfulmom Kızlar ağzımda yanak kisminda nohut büyüklüğünde beze var çocuklugumdan beri vardı artık rahatsız etmeye başladı büyüdü birazda onu aldırmak istiyorum ama hangi bölüme gitmem gerekiyor bunun için bilgisi olan var mı acaba
joyfulmom nilesea teşekkür ederim genel cerrahiden randevu alayım olmadı bende öyle düşünüyordum emin olamamistim