Gizemderinlina 6 ay 23 günlük kızım var son 10 gündür hiç birşeyden memnun olmuyor sürekli bi ağlama modu bizim gibi olan var mı acaba cok yoruldum neden oluyordur ??
calyae bizimde oyleydi 1 haftaya gecti atak falan olabilir belki hesaplayan varsa size yardimci olsun dis falan da olabilir
Gizemderinlina calyae atak programım var atak da değiliz şuan valla anlamadım diş mi acaba diyorum resmen huyu değişti
Seydameva Gizemderinlina zannetmem o dönemlerde normal 10.5 aylık benim kızım hala diş çukaracağı zaman 1 hafta yatmaz gece gündüz belli değil ağlar sızlar nazlanır diş dönemleri sıkıntılı dönemler 🥰 umarım başka birseyi yoktur 🥰