oglumuz01 Senem_sygl01 1 yaş hiç vermedim daha çünkü kışa denk geldi. Herşey zamanında yenir. İlla yiyecek diye bir şey yok başka şey yesin mesela
Dilruba_1 Dometes diye Öyle bir yazmışsınız ki domestos olarak okumuşum Ben hep verdim 6. Aydan sonra salçalı domatesli çorbalar