oglumuz01 Ben sabahlara kadar salla salla bacaklar kopuyor 😄😄 Onun bebeği 14 aylık annesi kitap okurken bayılıyor emzikli uyuyormuş bu arada Nasıl yapcaz bu işi yapan var mı yada yapabilen diyelim
kasimonbes oglumuz01 bende hikaye kitaplari aldim ebebekten ezo sunalin onlari okuyorum uyuyor hemde dil gelisimi icin iyi bir seymis 4 aylik 😊
ikibebelikanne oglumuz01 Ona erken başlamanız gerekiyor maalesef. Yani bu yaştan sonra biraz uğraşırsınız ama yinede geç sayılmazsınız. Birlikte kitap almaya gidin mesela o seçsin. Gunduzdende onu heveslendirin. Bir an önce akşam olsa da kitabımızı okusak ve uyusak. Acaba kitapta neler anlatıyor vs gibi. Yatağa yatırmadan önce keyfi yerinde olsun. Kitabı okuyun. Baktınız kitap bitti hala uyumadı tekrar başa sarın o uyuyana kadar aynı kitabı okuyun. Kitap değiştirmeyin. İnşallah alışır 🌸
oglumuz01 Nereleregidem benimkide öyle emerek uyuyor istediğin kadar salla mayışıyor ama asla uyumuyor
Nereleregidem oglumuz01 bir kere babasında uyudu çok uykusu vardı gece ikiye kadar cirpindi sonra sızdı 😔 memeyi bırakınca desteksiz uykuya geçeriz diye düşünüyordum ama korktum biraz
Nereleregidem oglumuz01 bir kere babasında uyudu çok uykusu vardı gece ikiye kadar cirpindi sonra sızdı 😔 memeyi bırakınca desteksiz uykuya geçeriz diye düşünüyordum ama korktum biraz
Anne-canan Sallamak dünyanın en saçma şeyi. Bas bas bağırıyor Milet ayakta sallamayın diye. Alıştırırsanız böyle olur.
Baakpnr- oglumuz01 ben sana dün yazacaktım ama bir işim çıktı özelden yazcam canım ben sana hatta önce çok eskilerde bir postum var onu oku lütfen yani sen post açtıkça ben çok üzülüyorum çünkü aynılarını yaşadım 🥰