gulayvsr Merhaba, 3 aylık (düzeltilmiş 2 ay) kızım var. Ne yaparsam yapayım dışarı çıktığımız anda ağlamaya başlıyor. Evde uyutup cikiyorum direk uyanıyor hiç bir şekilde beni dinlemiyor. Böyle durumda neler yaptınız nasıl üstesinden geldiniz?
Oykum___123 gulayvsr ay benımkıde dışardan eve girince aglıyor susmuyor vallahı her bebek baskaymıs ya