@esractl benim kızım 32 günlük 15 günlükken doktor reflüsü var dedi benim kızım da kusma çok fazla oluyor diye dedi öyle meme reddi yaşamadım ben sonrasında ağlama da olmadı sadece saatlerce emmesine rağmen doymuyordu mama da veriyordum o yüzden memeden az gelmeye başladığı an emmiyordu daha ağlıyordu bu sefer doymadı diye