2 aylık bebeğim var emzik tutuyor ama hemen bırakıyor bıraktığı zamanda ağlıyor tekrar istiyor tekrar veriyorum ve yine hemen bırakıyor yine ağlıyor böyle bır döngü var tam tutamadığı ıcın ağlıyor önce damaklı emzık kulanmıstık ondada oyleydı sonra aventın sılıkonlu başlığını aldım bundada yine öyle ne yapmam gerek acaba