Kızlar oğlum şükür konuşuyor cümle kuruyor sorulan soruya cevap veriyordu ama yaşıtları gibi şakır şakır değildi ama bir şey olmadığına emindim 4 yaşından sonra çok konuşmaya başladı çenesi hiç durmuyor çok bilmiş her şeye cevap veriyor 🧿 aynı zamanda kızım da 2 yaşında şakır şakır konuşuyor iki çocuk çok Farklı .Çocuğu geç konuşan oldu mu bizim gibi.