Merhaba anneler bebeğim 35 hafta doğdu 2 hafta küvözde kaldı. Şuan 2 ay 16 günlük. Bebeğim sürekli tavana bakıp gülüyor bana babasına nadir gülüyor. Çok fazlada göz teması yok. Siyah beyaz zeka kartlarına ilgisi yok gösteriyorum asla bakmıyor. İçime korku girdi beyinle alakalı bi durum mu diye.ptsi doktora götüreceğim. Bebeği böyle olan varmıydı.