Kızlar bebeğim 3 ay 25 günlük. Meme istediği zaman geç verince resmen kavga ediyodu memeyle agliyodu falan ama emip uyuyodu. Şu bir kaç gündür inanılmaz huysuz. Ağlıyor meme için kucağıma yatırıyorum yada yanına uzanmak için yatağa koyuyorum nasıl ağlıyor anlatamam. Boğazı aciyo ağlamaktan. Ses veriyorum beni bile duymuyo. Memeyi almıyo. Ayağıma koyuyorum emzik veriyorum ninni soyluyorum ama sakinlesene kadar olan oluyo birde oruç tutuyorum. Bazen çok sinirleniyorum dayanamıyorum artık. Birde gündüzleri böyle gece uyuyo meme isteyince veriyorum hiç sıkıntı çekmiyoruz. Ben anlamadım Bu çocuğa ne oldu??