BurcuMasal bizde aynı durumdaydık, ben gündüz hep yuz ustu yatırdım, gecede ben uyuyana kadar yüz üstü ben yatınca sırt ustune cevirıyordum.Ama Bi gece sırt üstü yatarken kustu ben sesine uyandım az daha boğulcaktı😣 o günden sonra ben gecede yüz üstü yatırdım yanımda sert zeminde. Çok şükür kafayıda gayet iyi cevirıyordu. Şuan 5 aylığız hala yüz üstü uyuyor ☺️