Lalo shdemir anladım canım. Ama kusması normal benımkıde kusuyo) kucukken daha cok kusuyodu. Kusan cocuk saglam olurmus buyukler soyluyo)
shdemir Lalo ben reflüden suphelendim ama degilmis cok sukur canim cok yemektenmis kilo alimi iyi cunku😊 kusma da zor oluyo surekli ust degis 😑
OgretmenHanim Lalo su arada veriyorum. Yani ortalama 3 ya da 4 saatte bir besleniyor bebeğim.miktarlarıda yazdığım gibi. Çok teşekkürler nezaket ile cevap verdiğiniz için :)
Lalo shdemir refle ne kı canım? Ben azerbaycandanım da konusuyorum ama bazı sozlerı anlamıyom )) cok shukur saglıklı olsunlarda. Evet kusmanında ust deyısımı var dımı?))
Sgmzseda [bilinmeyen] teşekkürler 2018 kullanıyorum zaten dediğiniz gibi diğerinde o yuvarlaklar Yok güzel bi mama ama 👍🏻