Merhaba. Oğlum 2 yas 3 aylik bu yaşlarda kullanması gereken şeyler var mi . Balık yemek asla istemiyo bekletiyo ağzında sonra cikariyo ben yinede suyunu emdiği için veriyorum ama asla yutmuyo . Balık yağı kullanan var mı yada farklı şeyler bilgisi olan yazabilir mi ona göre doktora gidicem