Merhaba, bebeğim 6 ay 8 günlük. 2 haftadır ek gıda tadımı yapmaya çalışıyoruz ama ilk andan itibaren kaşık görünce ağzını kapıyor, başını çeviriyor ve ağlıyor. Patates, havuç, yoğurt, bal kabağı, kabak ve bugün elma denedim. Eline bile almıyor, püre yaptığımda da ellemiyor. eli değince öğürüp ürperiyor. Her türlü denedim pütürlü, püre, çorba. Biraz elma suyu içti biberon ile. Su bile içmiyor nasıl düzelicek bilmiyorum.