yms valla ben hiç cocuk huysuz huzursuz olmasın diye aşı olduktan 5 saatte bir ateş düşürücüsünü verdim diger gün etkisi geçene kadar cok rahattım allaha şükür birde bu aşıları saglık ocaklarında yapmaları ayrı ayrı ben özel hastanede yaptırdım tek bacak yaptılar hiç aglamadı bide agızdan azıcık aşıyı döktü hepsi geçiyor ileride durmicaklae yandık☺️