ilos12 Kızlar bebeğim iki aylık ve adet kanaması şeklinde kanamam başladı. Sütüm kesilir mi? Bir şey olur mu?
Ruzgarperisi ilos12 bende tam iki ay sonra olmuşdum adet doğumdan sonra.hic sutumde eksiklik falan olmadı.aksine cogaldi bana göre
ilos12 gurbetcimami Kayınvalidem korkuttu, adetinin bu kadar çabuk gelmesi süt kesilme sebebi vs dedi. Siz adetinizi doğumdan kaç gün sonra oldunuz?
ilos12 PatronBebek kayınvalidem korkuttu adetinin daha iki ayın başında gelmesi sütünü azaltır sonrada keser dedi. Korktum bende. İlk cocugum, normal mi bu kadar erken adet olmam? Süt kesilmez degil mi?
gurbetcimami ilos12 ilkinde lohusalık bitti hemn adet oldum ikinci 4aylık olcak hala adet olmadım ama sütmdede hiç azalma falan olmadı 2 yaşına kadar emdi
PatronBebek ilos12 yok ya ne alaka 😂 ben 45 günlükken adet oldum. Çocuğumu da hiç mama kullanmadan 2 sene emzirdim. En ufak azalma bile olmadı
PatronBebek ilos12 seni strese sokmaya çalışıyor. Adetten süt kesilmez ama stresten kesilir. Hiç üzülme kaynanana da sacmalama öyle bişey yok de geç 💜