Mine1111 hiç eline vermedim diyorsunuz böyle öğrenemez zaten . Yaklaşık 9-10 aylıktı katı-sıvı her şeyi kızımın önüne koydum kendisi yedi . Çok döktğ , bazen günde 4-5 kere kıyafet değiştirdik . Ama şimdi 20 aylık olmak üzere çok güzel kaşık ve çatal tutuyor . Bence çocuğunuza bi müsaade edin denesin , kirletsin , mıncıklasın . Ama hepsini kendisi yapsın . Emin olun kendisi yiyen çocuk daha güzel doyuyor.