Yagmur21 Merhaba arkadaşlar. Doğum yapalı 1yıl oldu fakat son bi kaç gündür çatlakların kaşınmaya başladı çok kötü kaşınıyor. Bu normal mi nedeni ne olabilir? Tavsiye edeceğiniz bişey var mı? Q